Nowość DOTYK tekturowa gra sensoryczna Zobacz większe

DOTYK tekturowa gra sensoryczna - SentoSphere

84,90 zł

SEN-00137

Dostępność: W magazynie

Gra sensoryczna, której celem jest rozpoznanie za pomocą dotyku
pary zwierząt, aby mogły wejść na pokład Arki Noego.
Gracze po omacku pomagają Noemu odnaleźć samca i samicę
wszystkich gatunków zwierząt, takich jak jeże, niedźwiedzie,
żyrafy, węże, żółwie, lamy, małpy,
barany, płaszczki, ryby, psy czy motyle.
Gracz, któremu uda się sparować, jak najwięcej zwierząt, wygrywa.

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Gra wspomaga rozwój sensoryczny, pomaga również w nauce koncentracji i spostrzegawczości.
Maluchy ćwiczą też sprawność manualną dłoni i cierpliwość.

Wariant 1: dotyk (2-4 graczy)

Przygotowanie do gry:
Rozłożyć osłonę i umieścić ją pionowo na spodzie pudełka,
następnie nałożyć wieczko, aby konstrukcja była stabilna.
Ustawić pudełko na środku między graczami.
Do pudełka włożyć 8 par zwierząt. 4 dodatkowe pary są dodawane podczas gry.

Przebieg gry:
Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy - wkłada on ręce do pudełka.
Ma 30 sekund na odnalezienie pary zwierząt o tym samym kształcie i pokryciu.
Jeśli znajdzie parę, wyciąga ją z pudełka.
Jeśli jest to poprawnie dobrana para, gracz zachowuje zwierzątka.
Jeśli nie, odkłada je z powrotem do pudełka.
Po tym, jak gracz zgarnia parę zwierząt, wkłada się do pudełka dodatkową parę.
Jeśli gracz się jednak pomyli, niczego się nie dodaje.
Potem grę zaczyna kolejny z graczy - gra przebiega zgodnie z ruchem wskazówek zegara - i postępuje jak wyżej.
Gracze mogą próbować skompletować parę zwierząt tylko raz podczas swojej kolejki.
Gra toczy się do momentu, aż zostaną skompletowane wszystkie pary zwierząt,
które będą mogły wejść na pokład Arki.

Zakończenie gry:
Zwycięża gracz, któremu uda się zgromadzić najwięcej zwierząt.

Wariant 2: obserwacja oraz dotyk (2 graczy)

Przygotowanie do gry:
W tym wariancie należy włożyć do pudełka wszystkie samice,
które można rozpoznać po ich ozdobach, oczach lub ustach.
Samce natomiast ustawione są gęsiego poza pudełkiem.

Przebieg gry:
Obaj gracze siadają naprzeciw siebie w taki sposób,
by każdy z nich mógł z łatwością sięgnąć do pudełka.
Przed rozpoczęciem rozgrywki kładzie się pierwsze zwierzątko z szeregu na pokrywie pudełka.
Gracze po kolei kładą palec wskazujący na zwierzątku i przez maksimum 5 sekund zapoznają się z jego pokryciem.
Następnie równocześnie wkładają jedną rękę do pudełka i starają się odnaleźć samicę.
Pierwszy gracz, któremu się to uda, wyciąga zwierzę z pudełka.
Jeśli poprawnie rozpoznał samicę, zatrzymuje dla siebie parę zwierząt.
Jeśli się pomylił, wkłada zwierzątko z powrotem do pudełka, a samiec trafia na koniec szeregu.
Aby rozpocząć nową rozgrywkę, należy więc położyć na pudełku kolejnego pierwszego samca z szeregu.
Gra toczy się do momentu, aż zostaną odnalezione wszystkie pary zwierząt.

Zakończenie gry:
Gracze liczą pary zwierząt, które udało im się skompletować.
Wygrywa gracz, który zgromadził najwięcej zwierząt.

ZESTAW ZAWIERA:
- 12 par kartonowych zwierzątek z różnym pokryciem
- 1 kartonową osłonę przemieniającą pudełko w czarodziejski kufer
- instrukcję z 2 wariantami gry

WYMIARY OPAKOWANIA: ok. 23,5 x 23,5 x 4,5 cm

WIEK: od 3 lat

Zabawka jest nowa, zapakowana w kartonik.

Produkty powiązane

DOTYKOWE

Ostatnio przeglądane

Producenci