• Oczekiwanie na dostawę

CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1

Marka BS TOYS
Indeks BS GA374

Chińczyk w nowej wersji z kartami do gry oraz gra Gąski. 
Dwie gry na jednej ogromnej drewnianej planszy.
Fantastyczna zabawa dla całej rodziny.

199,90 zł
Ilość
Oczekiwanie na dostawę

Wpisz adres e-mail i kliknij poniższy przycisk, aby otrzymać wiadomość, gdy produkt będzie dostępny.

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1

CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1

Chińczyk w nowej wersji z kartami do gry oraz gra Gąski. 
Dwie gry na jednej ogromnej drewnianej planszy.
Fantastyczna zabawa dla całej rodziny.

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Nowe zasady Chińczyka: ruszasz się swoim pionkiem zgodnie z wyciągniętą kartą.
Zawsze uważaj na przeciwnika!

CHIŃCZYK
Przygotowanie do gry:
1. Każdy gracz wybiera kolor pionków.
2. 4, 6 graczy może grać w drużynach. 2,3 lub 5 graczy gra pojedynczo. Gracze z jednej drużyny siadają naprzeciwko siebie.
3. Dla każdego gracza/drużyny używasz jednego koloru kart od 2-10, Walet, Dama, Król, As (kolor bez znaczenia)
Dla 4 osób to cała talia - Jocker nie bierze udziału, dla 6 osób 1,5 talii.
4. Karty rozdaje ten gracz, który wyciągnął najwyższą kartę.
Tasuje karty i rozdaje każdemu graczowi 5 kart w pierwszej rundzie.
W drugiej i trzeciej rundzie gracze otrzymują po 4 karty.
Potem następuje zmiana rozdającego zgodnie ze wskazówkami zegara.

Etap gry:
1. Grę rozpoczyna gracz siedzący po lewo od rozdającego.
Rzuca na środek planszy dowolnie wybraną jedną ze swoich kart i wykonuje akcję.

Karty akcji:
As: Przesuń pionek z pozycji początkowej na pozycję startową albo przesuń pionek o 1 pole
Król: Przesuń pionek z pozycji początkowej na pozycję startową
Dama: przesuń pionek o 12 pól
Walet: Zamień miejscami swój pionek z pionkiem innego gracza.
Nie jest dozwolona zamiana gdy pionek jest na pozycji startowej lub w domu.
7: Przesuń 1 lub 2 pionki o siedem pól. Możesz podzielić ruch - 1 pionek przesuwasz o 3 pola, 2 pionek o 4 pola.
4: Cofnij pionek o 4 pola

Ruchy pionków:
1.jeśli pionek znajdzie się na tym samych polu co inny pionek to wraca do pozycji początkowej.
2.pionek na pozycji startowej blokuje ruchy innych pionków: nie można go przejść, zbić.
3.Pionek wchodzący do domu zajmuje pola po kolei.

Karty:
1. gracz wybiera dowolną ze swoich kartę , którą chce wyrzucić.
2.jeśli nie możesz zagrać karty to oddajesz swoje karty na środek planszy i czekasz do następnej rundy.
3. jeśli jesteś przed domem i nie możesz położyć żadnej karty to oddajesz swoje karty na środek planszy i czekasz do następnej rundy.

Drużyny:
1. jeśli chcesz pomóc graczowi z drużyny i użyć swoich kart najpierw umieść swoje pionki w domu.
2. członkowie drużyny nie mogą się porozumiewać. Jeśli zostaniecie przyłapani to po 1 waszym pionku wraca do pozycji początkowej.
3. zwycięża drużyna która jako pierwsza umieści pionki wszystkich graczy w domu.
4. Jeżeli użyjesz " 7 " aby swój ostatni pionek umieścić w domu to następną kartę możesz użyć do ruchu pionku ze swojej drużyny.

GĘŚ
Etapy gry:
1. rzuć dwoma kostkami i przesuń pionek o tyle pól ile wynosi suma wyrzuconych oczek
2. jeśli stanąłeś na polu GĘŚ możesz ponownie przesunąć się o tyle oczek
3. Jeśli na końcu rzucisz za dużo i miniesz pole 63, musisz cofnąć się o pozostałą liczbę kroków.
Jeśli wylądujesz na gęsi, musisz ponownie zmniejszyć liczbę kroków, które wykonałeś.
4. Jeśli rzucisz 4 i 5 przy pierwszym rzucie, możesz natychmiast przejść do pola 53. Jeśli rzucisz 6 i 3, możesz przejść do pola 26.
5.Możesz także zagrać, aby wyjść z pól 31 i 52, jeśli nie zostaniesz zwolniony po trzech rundach.

Pole Gęś - 5, 9, 14, 18, 27, 32, 36, 41, 45, 50, 54, 59  
Jeśli stanąłeś na polu gęsi, możesz powtórzyć liczbę kroków jeszcze raz.
Na przykład, jeśli rzuciłeś 4 możesz ponownie przesunąć pionek o 4 pola do przodu.

Latająca Gęś - pole nr: 6 Łał! Możesz polecieć do pole nr 12.
Gniazdo - pole nr: 19 Odpocznij, mijasz kolejkę
Pole nr 31: O nie, spadłeś ze studni. Poczekaj, aż ktoś inny wejdzie na to pole.
Osoba, która była pierwsza w studni, może kontynuować grę.
Objazd - pole nr 42: Zgubiłeś się! Wróć na pole nr 37.
Klatka - pole nr 52: Jesteś uwięziony. Poczekaj, aż ktoś inny pojawi się w tym polu.
Kto był pierwszy w klatce, może kontynuować grę.
Zupa - pole nr 58: Zostałeś zamieniony w zupę - Wracasz na start
Koniec! - pole nr 63: Pierwszy zawodnik, który dotrze do mety, to zwycięzca!

WAGA: 2,5 kg

WYMIARY OPAKOWANIA: 48 x 46 x 3 cm

ŚREDNICA PLANSZY: 45 cm

WIEK: od 6 lat

Gra jest nowa, zapakowana w kartonik.

EAN: 8717775443742

Opinie (0)
Na razie nie dodano żadnej opinii.

Orlen paczka 11,90 zł

InPost Paczkomaty 24/7 15,90 zł

Kurier InPost 15,90 zł

Kurier InPost POBRANIE 19,90 zł

Dla zamówień od 250 zł wysyłka jest darmowa.

Wszystkie zamówienia złożone do godziny 14 wysyłamy tego samego dnia.

Producent odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek europejski:

BS Toys | BuitenSpeel BV Nieuwe Gracht 45-47 2011 ND Haarlem Holandia info@bs-toys.com

Zobacz także