CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1
CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1
CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1
CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1
CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1
CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1
CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1
CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1
CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1
CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1

CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1

BS GA374
Oczekiwanie na dostawę
199,90 zł
Brutto

Chińczyk w nowej wersji z kartami do gry oraz gra Gąski. 
Dwie gry na jednej ogromnej drewnianej planszy.
Fantastyczna zabawa dla całej rodziny.

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1

CHIŃCZYK Z KARTAMI GĄSKI drewniana gra 2w1

Chińczyk w nowej wersji z kartami do gry oraz gra Gąski. 
Dwie gry na jednej ogromnej drewnianej planszy.
Fantastyczna zabawa dla całej rodziny.

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 


 

Nowe zasady Chińczyka: ruszasz się swoim pionkiem zgodnie z wyciągniętą kartą.
Zawsze uważaj na przeciwnika!

CHIŃCZYK
Przygotowanie do gry:
1. Każdy gracz wybiera kolor pionków.
2. 4, 6 graczy może grać w drużynach. 2,3 lub 5 graczy gra pojedynczo. Gracze z jednej drużyny siadają naprzeciwko siebie.
3. Dla każdego gracza/drużyny używasz jednego koloru kart od 2-10, Walet, Dama, Król, As (kolor bez znaczenia)
Dla 4 osób to cała talia - Jocker nie bierze udziału, dla 6 osób 1,5 talii.
4. Karty rozdaje ten gracz, który wyciągnął najwyższą kartę.
Tasuje karty i rozdaje każdemu graczowi 5 kart w pierwszej rundzie.
W drugiej i trzeciej rundzie gracze otrzymują po 4 karty.
Potem następuje zmiana rozdającego zgodnie ze wskazówkami zegara.

Etap gry:
1. Grę rozpoczyna gracz siedzący po lewo od rozdającego.
Rzuca na środek planszy dowolnie wybraną jedną ze swoich kart i wykonuje akcję.

Karty akcji:
As: Przesuń pionek z pozycji początkowej na pozycję startową albo przesuń pionek o 1 pole
Król: Przesuń pionek z pozycji początkowej na pozycję startową
Dama: przesuń pionek o 12 pól
Walet: Zamień miejscami swój pionek z pionkiem innego gracza.
Nie jest dozwolona zamiana gdy pionek jest na pozycji startowej lub w domu.
7: Przesuń 1 lub 2 pionki o siedem pól. Możesz podzielić ruch - 1 pionek przesuwasz o 3 pola, 2 pionek o 4 pola.
4: Cofnij pionek o 4 pola

Ruchy pionków:
1.jeśli pionek znajdzie się na tym samych polu co inny pionek to wraca do pozycji początkowej.
2.pionek na pozycji startowej blokuje ruchy innych pionków: nie można go przejść, zbić.
3.Pionek wchodzący do domu zajmuje pola po kolei.

Karty:
1. gracz wybiera dowolną ze swoich kartę , którą chce wyrzucić.
2.jeśli nie możesz zagrać karty to oddajesz swoje karty na środek planszy i czekasz do następnej rundy.
3. jeśli jesteś przed domem i nie możesz położyć żadnej karty to oddajesz swoje karty na środek planszy i czekasz do następnej rundy.

Drużyny:
1. jeśli chcesz pomóc graczowi z drużyny i użyć swoich kart najpierw umieść swoje pionki w domu.
2. członkowie drużyny nie mogą się porozumiewać. Jeśli zostaniecie przyłapani to po 1 waszym pionku wraca do pozycji początkowej.
3. zwycięża drużyna która jako pierwsza umieści pionki wszystkich graczy w domu.
4. Jeżeli użyjesz " 7 " aby swój ostatni pionek umieścić w domu to następną kartę możesz użyć do ruchu pionku ze swojej drużyny.

GĘŚ
Etapy gry:
1. rzuć dwoma kostkami i przesuń pionek o tyle pól ile wynosi suma wyrzuconych oczek
2. jeśli stanąłeś na polu GĘŚ możesz ponownie przesunąć się o tyle oczek
3. Jeśli na końcu rzucisz za dużo i miniesz pole 63, musisz cofnąć się o pozostałą liczbę kroków.
Jeśli wylądujesz na gęsi, musisz ponownie zmniejszyć liczbę kroków, które wykonałeś.
4. Jeśli rzucisz 4 i 5 przy pierwszym rzucie, możesz natychmiast przejść do pola 53. Jeśli rzucisz 6 i 3, możesz przejść do pola 26.
5.Możesz także zagrać, aby wyjść z pól 31 i 52, jeśli nie zostaniesz zwolniony po trzech rundach.

Pole Gęś - 5, 9, 14, 18, 27, 32, 36, 41, 45, 50, 54, 59  
Jeśli stanąłeś na polu gęsi, możesz powtórzyć liczbę kroków jeszcze raz.
Na przykład, jeśli rzuciłeś 4 możesz ponownie przesunąć pionek o 4 pola do przodu.

Latająca Gęś - pole nr: 6 Łał! Możesz polecieć do pole nr 12.
Gniazdo - pole nr: 19 Odpocznij, mijasz kolejkę
Pole nr 31: O nie, spadłeś ze studni. Poczekaj, aż ktoś inny wejdzie na to pole.
Osoba, która była pierwsza w studni, może kontynuować grę.
Objazd - pole nr 42: Zgubiłeś się! Wróć na pole nr 37.
Klatka - pole nr 52: Jesteś uwięziony. Poczekaj, aż ktoś inny pojawi się w tym polu.
Kto był pierwszy w klatce, może kontynuować grę.
Zupa - pole nr 58: Zostałeś zamieniony w zupę - Wracasz na start
Koniec! - pole nr 63: Pierwszy zawodnik, który dotrze do mety, to zwycięzca!

WAGA: 2,5 kg

WYMIARY OPAKOWANIA: 48 x 46 x 3 cm

ŚREDNICA PLANSZY: 45 cm

WIEK: od 6 lat

Gra jest nowa, zapakowana w kartonik.

8717775443742
Brak recenzji

Brak metod dostawy dla tego produktu.

Zobacz także

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:

Produkt dodany do listy życzeń