FEE TOIBELLE gra planszowa
FEE TOIBELLE gra planszowa

FEE TOIBELLE gra planszowa

DJ08456
Oczekiwanie na dostawę
74,90 zł
Brutto

Wspaniała gra dla wielbicieli księżniczek.
Celem zabawy jest zdobycie wszystkich akcesoriów
(broszka, kolia, torebka, wachlarz), żeby być gotową na bal.
Wygrywa gracz, który pierwszy zbierze całą kolekcję.

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

FEE TOIBELLE gra planszowa

FEE TOIBELLE gra planszowa

Wspaniała gra dla wielbicieli księżniczek.
Celem zabawy jest zdobycie wszystkich akcesoriów
(broszka, kolia, torebka, wachlarz), żeby być gotową na bal.
Wygrywa gracz, który pierwszy zbierze całą kolekcję.

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 


 

Gra rozwija logiczne myślenie i wyobraźnię.

Cel gry: wygrywa ta wróżka, która jako pierwsza wróci do zamku w karocy ubrana od stóp do głów
(z diademem, kolią, torebką i wachlarzem w dobranym do zestawu kolorze).

Przebieg gry: najmłodszy gracz „księżniczka” zaczyna, następnie gra toczy się według ruchu wskazówek zegara.
Gracz rzuca kostkę i przesuwa swój pionek w wybranym przez siebie kierunku.
Jeżeli pionek trafi na żeton z nutką, gracz odwraca żeton (jeśli tego sobie życzy) i pokazuje go pozostałym graczom.

Każdy gracz wybiera jeden pionek i stawia go na środku planszy,
na zamku oraz wybiera kartę księżniczki w odpowiadającym kolorze i kładzie ją przed sobą.
Żetony „nutki” kładziemy na miejscach na planszy ze znaczkiem nutki.

W trakcie przygotowywania gry, gracze nie powinni znać obrazków, które znajdują się na odwrotnej stronie żetonów z nutką.
Jeśli wszystkie karty „księżniczki” nie są używane (gdy gra 2 lub 3 graczy),
trzeba odłożyć wszystkie elementy gry, które odpowiadają odłożonym kartom.
Kładziemy żetony na pozycji z nutką w dowolny sposób, zostawiając niektóre miejsca wolne.

Jeśli żeton pasuje do jednego z elementów brakujących na karcie z Wróżką,
gracz bierze go i kładzie na swojej karcie i ponownie rzuca kostką.
Jeśli żeton nie pasuje (bo element nie pasuje do wybranego przez gracza koloru) gracz odkłada go,
stroną z nutką do góry w to samo miejsce, a kolejka przechodzi na następnego gracza.
Jeśli żetonem jest karoca:
karta tego gracza jest kompletna i może on wziąć ten żeton i położyć go na swojej karcie;
następnie rzuca kostką by wejść do zamku.
Lub karta gracza jest niekompletna i gracz nie może wziąć tego żetonu.

Gracz kładzie żeton stroną z nutką na wierzchu i kolejka przechodzi na następnego gracza.
Na „spadającej gwieździe”, gracz jeszcze raz rzuca kostką.
Na pozycji pustej: nic się nie dzieje i kolejka przechodzi na następnego gracza.

Nie może być dwóch Księżniczek na tej samej pozycji.
Jeśli jakieś miejsce jest już zajęte gracz powinien wybrać inną dróżkę.
Nie można wykonywać zawrotu z wybranej ścieżki w trakcie tego samego ruchu.
W trakcie trwania gry, gracz nie musi zwrócić żetonu „nutka”, na którym dochodzi do końca swojego przemieszczania się.
Jeżeli przypomina sobie element, jaki był na odwrocie tego żetonu i który go nie interesuje,
nie odkrywa go by nie ułatwić gry przeciwnikom.
Nie jest konieczne dojście dokładnie na pozycję, na której znajduje się żeton.
Jeśli gracz wyrzuci kostką liczbę wyższą od ilości pozycji do przejścia, które dzielą go od pozycji z żetonem,
może zdecydować czy się na nim zatrzymać czy nie.

Koniec gry: wygrywa pierwsza Księżniczka, która dotrze do zamku w karocy ze wszystkimi akcesoriami w odpowiednim kolorze

Ilość graczy 2-4
Czas trwania ok. 15 minut

ZESTAW ZAWIERA:
- 1 planszę, 20 żetonów „nutki”, 4 karty „Wróżka”, 1 kostkę, 4 pionki

WYMIARY OPAKOWANIA: 21,5 x 21,5 x 4 cm

WIEK: od 5 lat

Gra jest nowa, zapakowana w kartonik.

3070900084568
Brak recenzji

Brak metod dostawy dla tego produktu.

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:

Produkt dodany do listy życzeń