TRYKTRAK gra magnetyczna
Wyjątkowa gra w Tryktrak, która umili każdą podróż.
Nie pozwoli dzieciom nudzić się
w czasie jazdy, a także w czasie postojów.
Do celu dotrzecie o wiele szybciej!
ŚWIETNY POMYSŁ NA PREZENT!
Podczas gry dziecko ćwiczy spostrzegawczość i uczy się logicznego myślenia.
ZASADY GRY:
Ułóż pionki zgodnie z rysunkiem na odwrocie.
Na początku każdy z graczy rzuca jedną kostką.
Gracz, który wyrzuci większą liczbę oczek, rozpoczyna grę.
Rzuca on jednocześnie obiema kostkami, a liczba wyrzuconych oczek określa ilość pól,
o którą mogą zostać przestawione pionki.
Jeden gracz będzie przesuwał swoje pionki w stronę zgodną z kierunkiem ruchu wskazówek zegara,
a drugi w kierunku przeciwnym.
Po rzucie może poruszyć swe dwa pionki o liczby wskazane na kostkach (lub jednym pionkiem dwa razy).
Pionki można przesuwać wyłącznie na pola, na których nie znajdują się co najmniej dwa pionki przeciwnika.
Wyjątkowym rzutem jest tak zwany "dubel" (ta sama ilość oczek na obu kostkach),
który daje łącznie cztery ruchy o wskazaną liczbę oczek.
W pierwszej fazie gracz musi doprowadzić wszystkie swe pionki do "domu”.
Dopiero wtedy może zdejmować pionki z planszy.
Odbywa się to poprzez wyrzucenie kostką ilości oczek potrzebnej pionkowi do opuszczenia planszy.
Jeżeli gracz wyrzuci 6, a nie posiada pionków na szóstym polu (licząc od krawędzi planszy),
to może zdjąć pionek z kolejnego pola.
W czasie gry można zbijać pionki przeciwnika.
Zbicie polega na umieszczeniu swego pionka na polu, na którym znajduje się pojedynczy pionek przeciwnika.
Po zbiciu pionek jest odkładany na bandę (zebra na środku planszy) i przeciwnik nie może kontynuować gry,
dopóki jego pionek najpierw nie wróci na planszę.
Wykorzystuje w tym celu wyniki rzutu dwiema kostkami i rozpoczyna odliczanie od zewnętrznej krawędzi domu przeciwnika.
Przy wprowadzaniu pionka do gry obowiązują te same zasady zajmowania pola, co w zwykłym ruchu.
Jeśli wyniki rzutu kostkami kierują pionek z bandy na pola zablokowane pionkami przeciwnika, gracz traci kolejkę.
ZESTAW ZAWIERA: 2 mini kostki i 30 okrągłych magnesów
WYMIARY OPAKOWANIA: 18,5 x 10,3 x 1 cm
ILOŚĆ GRACZY: 2
WIEK: od 4 lat
Gra jest nowa, zapakowana w metalowe pudełeczko, które jest jednocześnie planszą do gry.
Brak metod dostawy dla tego produktu.
Zobacz także