NAKARM RYBKI gra

Marka AUZOU
Indeks AZ 77173

Gra w której liczy się spostrzegawczość.
Rybki w akwarium są głodne, ale też bardzo płochliwe.
Zapamiętaj położenie swojej rybki w akwarium,
a po wyjęciu półprzezroczystej karty z ich położeniem
spróbuj nakarmić, umieszczając żeton w kolorze rybki
w odpowiednim miejscu.
Następnie umieść kartę z położeniem rybek na wierzchu i sprawdź,
czy położyłeś żeton w odpowiednim miejscu. 

79,00 zł
Ilość
Kup do 14, wyślemy dziś

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

NAKARM RYBKI gra

NAKARM RYBKI gra

Gra w której liczy się spostrzegawczość.
Rybki w akwarium są głodne, ale też bardzo płochliwe.
Zapamiętaj położenie swojej rybki w akwarium,
a po wyjęciu półprzezroczystej karty z ich położeniem
spróbuj nakarmić, umieszczając żeton w kolorze rybki
w odpowiednim miejscu.
Następnie umieść kartę z położeniem rybek na wierzchu i sprawdź,
czy położyłeś żeton w odpowiednim miejscu. 

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Udało Ci się nakarmić rybkę? Zmień kartę z ułożeniem rybek i spróbuj jeszcze raz wykorzystując coraz mniejsze żetony.

Gra przeznaczona jest dla 2-5 graczy w wieku od 5 lat.

Sprawdzi się w rozwoju sprytu i pamięci wzrokowej.

Cel gry: Nakarm rybki umieszczając żetony we właściwym kolorze w odpowiednim miejscu akwarium.

Przebieg gry:
1) Wyjmij elementy gry z szufladki, poza kartami z rybkami.
 Każdy z graczy otrzymuje jeden kolor żetonów, którymi będzie posługiwał się podczas rozgrywki.
2) Na planszy z akwarium połóż kartę z algami i koralowcem, następnie jedną z kart z rybkami.
3) Przypatrz się uważnie i postaraj się zapamiętać umiejscowienie rybki w kolorze odpowiadającym Twoim żetonom.
4) Ukryj kartę z rybkami, chowając ją do szuflady.
5) Postaraj się położyć swój żeton (zaczynając od największego z nich) w miejscu w którym była rybka,
w taki sposób, żeby żeton pokrywał się z okiem rybki.
6) Porównaj swój wynik z użytą wcześniej kartą z rybkami. Jeśli żeton znajduje się chociaż częściowo w obrębie oka rybki – udało się.
Jeśli żeton nie jest widoczny przez otwór oka rybki w kolejnej rundzie musisz zagrać znów tym samym żetonem.
7) Pierwsza osoba, której uda się pozbyć wszystkich żetonów, bo najdokładniej zapamiętywała pozycję rybek wygrywa.
8) Uwaga na fioletową rybkę – jeśli położysz swój żeton w obrębie jej oka, musisz pobrać dodatkowy żeton.

ZESTAW ZAWIERA:
- 1 planszę w kształcie akwarium, 5 półprzezroczystych kart z rybkami
- 1 półprzezroczystą kartę z wnętrzem akwarium
- 30 żetonów w różnych kolorach i rozmiarach.

Ilustracje i pomysł - Romaric Galonnier i Carlo Beranek.

WYMIARY OPAKOWANIA: 23,5 x 23,5 cm

WIEK: od 5 lat

Gra jest nowa, zapakowana w kartonik.

EAN: 9782733877173

Opinie (0)
Na razie nie dodano żadnej opinii.

InPost Paczkomaty 15,90 zł

Kurier InPost 15,90 zł

Kurier InPost POBRANIE 19,90 zł

Zobacz także