ZABAWKI EDUKACYJNE
Zabawa jest najważniejszą aktywnością w życiu dziecka, umila czas, rozwija, uczy i kształtuje charakter. "Czego Jaś się nie nauczy, Jan nie będzie umiał ". Dzieci mają najbardziej chłonne umysły i najlepiej przyswajają wiedzę. Trzeba tylko umiejętnie pokierować i wspomóc rozwój malucha, a w przyszłości na pewno nabyte umiejętności zaprocentują. Tworząc swój własny świat, dzieci potrzebują mądrych i rozwijających przedmiotów w swoim otoczeniu, takich, które będą dostarczać bodźców i wspierać rozwój.
Odpowiednio dobrane zabawki edukacyjne
Niewłaściwie dobrana zabawka zniechęci dziecko. Przed kupnem kolejnego cudeńka miejmy więc na uwadze wiek dziecka, jego potrzeby i możliwości. Wybierajmy takie, które będą wspomagać rozwój psychomotoryczny szkraba, czyli zabawki edukacyjne. Pomagają one dziecku zrozumieć świat i urozmaicają proces uczenia. Maluch zapoznaje się z otoczeniem poprzez naśladownictwo, badanie, odkrywanie, próbowanie i konstruowanie. Małemu odkrywcy zapewnijmy zabawki manualne, zręcznościowe, kształtujące pamięć i logiczne myślenie, wspierające wyobraźnię i poszerzające wiedzę. Przebywając z dzieckiem codziennie, obserwujmy z czym ma kłopoty, czym się interesuje i właściwie wspierajmy poprzez wybór odpowiednich zabawek edukacyjnych. Każda zabawka czegoś uczy. Są takie, które kształtują jedną umiejętność i takie ogólnorozwojowe, odpowiednie dla niemowlaka i wskazane dla starszego dziecka. Zapoznaj się z ofertą naszego sklepu i znajdź odpowiedni produkt na potrzeby własne lub kup zabawki do żłobka czy przedszkola. Nasza strona internetowa jest tak zaprojektowana, by ułatwić ci wybór.
Zabawki, które bawią i edukują
Podział na kategorie, podkategorie i grupy wiekowe z pewnością będzie pomocny. Wszystkie nasze zabawki są bezpieczne i posiadają odpowiednie certyfikaty. Nie przesadzajmy z ilością, stawiajmy na wszechstronność i aktualne potrzeby dziecka. Pamiętajmy, że dziecko ma czerpać radość z tego co robi. Nauka przez zabawę daje najlepsze efekty, a zabawka edukacyjna jest tylko narzędziem dydaktycznym, które czyni naukę atrakcyjniejszą.