SŁÓWKA gra edukacyjna Przy kominku
Świetna gra słowna dla całej rodziny,
sprawdzi się także w trakcie spotkań towarzyskich.
Gra posiada dwa warianty zabawy.
W pierwszym, celem jest wymyślenie słowa zaczynającego się
od litery wybranej dla obrazka na kostce.
Celem drugiego wariantu gry jest wymyślenie, jak największej ilości słów jaka jest możliwa.
To świetna zabawa dzięki której dziecko, w przyjemny sposób poznaje nowe słówka,
rozwija spostrzegawczość i umiejętność logicznego myślenia.
Przyjemne kolory i ciekawe wzornictwo zachęcają do nauki i zabawy.
Wariant 1:
Celem gry jest wymyślenie słowa zaczynającego się od litery
wybranej dla każdego motywu na kostce i zapisanie ich.
Nie ma tu wygranych i przegranych,
liczy się tylko dobra zabawa podczas wspólnego wymyślania słów.
Każdy z graczy dostaje ołówek i kartkę do zapisywania punktów.
Gracz kręci kołem z alfabetem i ogłasza wylosowaną literę, tak aby każdy z graczy mógł ją zapisać.
Gra zaczyna się, gdy zostaną rzucone cztery kostki.
Na swojej kartce gracze zapisują słowa odpowiadające każdemu motywowi na wylosowanych 4 kostkach,
zaczynające się na ogłoszoną wcześniej literę.
Pierwszy z graczy który zapisze swoje 4 słowa, mówi STOP.
W tym momencie runda dobiega końca.
Jeśli żaden z graczy nie wymyśli 4 słów, runda kończy się gdy wszyscy gracze się na to zgodzą.
Gracze podają swoje kartki osobie po prawej stronie, aby te mogły przyznać punkty.
- To samo słowo co inny gracz: 1 punkt
- Unikatowe słowo: 2 punkty
- Brak słowa: 0 punktów
Wygrywa gracz, który zdobędzie najwięcej punktów.
Wariant 2:
Celem gry jest wymyślenie jak największej ilości słów jaka jest możliwa, zaczynających się od wylosowanej
litery i odpowiadającym wybranemu motywowi oraz zapisanie ich.
Praca zespołowa:
Gracz kręci kołem z alfabetem i ogłasza literę, następnie kolejny gracz wybiera motyw rzucając kostką.
Gra zaczyna się w momencie odwrócenia klepsydry. Wszyscy gracze mówią na głos jak najwięcej słów
zaczynających się na wybraną literę i odpowiadających motywowi na kostce.
Jeden z graczy zapisuje liczbę słów, którą wymyślą gracze przed upływem wyznaczonego czasu.
Rywalizacja:
Gracze grają indywidualnie lub zespołowo. Gracz kręci kołem z alfabetem i ogłasza literę,
kolejny gracz wybiera motyw na kostce, rzucając nią.
Gra rozpoczyna się, gdy odwróci się klepsydrę.
Każdy gracz lub zespół wypisuje jak najwięcej słów zaczynających się
od wybranej litery i odnoszących się do wybranego motywu.
Gdy czas się skończy, gracze zliczają liczbę słów.
- To samo słowo co inny gracz: 1 punkt
- Unikatowe słowo: 2 punkty
- Brak słowa: 0 punktów
Wygrywa gracz lub drużyna która zdobędzie najwięcej punktów.
WYMIARY OPAKOWANIA: 13,5 x 13,5 x 4 cm
WIEK: od 5 lat
Gra jest nowa, zapakowana w kartonik.
EAN: 3575677124269
InPost Paczkomaty 15,90 zł
Kurier InPost 15,90 zł
Kurier InPost POBRANIE 19,90 zł
Producent i podmiot odpowiedzialny w UE:
MOULIN ROTY
Rue de l’Océan
ZI de la Sangle
44390 Nort sur Erdre, Francja
contact@moulinroty.fr
Zobacz także
Produkty z kategorii
Ostatnio przeglądane
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś opinię
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz opinię
SŁÓWKA gra edukacyjna Przy kominku
Twoje dane osobowe są przetwarzane w celu zamieszczenia opinii zgodnie z Polityką prywatności.
* Pola wymagane
Opinia została wysłana
Twoja opinia nie może być wysłana