Nowość BIZAROID tekturowa gra logiczna Zobacz większe

BIZAROID tekturowa gra logiczna - DJECO

31,63 zł

DJ08490

Dostępność: W magazynie

Gra karciana Bizaroid to ciekawa gra dla całej rodziny.
Zadanie zawodników polega na umiejętnym wypowiadaniu
magicznego zdania, prezentującego Marsjan-zazajenów.
Jeśli gracz pomyli się, musi włożyć elementy za opaskę,
którą gracze zakładają na głowę.
Wygrywa gracz z najmniejszą ilością elementów.

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Gra wymaga skupienia i cierpliwości.

Czas gry: 15 min.

Ilość graczy: 2-4

Cel gry: skończyć grę z najmniejszą ilością elementów na swojej opasce.

Przygotowanie gry: każdy gracz wybiera swoją kartę Marsjanina,
kładzie ją na stole przed sobą rysunkiem do góry.
Bierze i kładzie na głowę opaskę.
Karty kładziemy w kupce na środku stołu rysunkami do dołu.
30 elementów leży z boku na stole.

Przebieg gry:
Każdy z graczy po kolei musi się przedstawić i przedstawić innego Marsjanina
zachowując dokładnie słowo w słowo <Zdanie prezentujące Zazajenów> .
Jeżeli się pomyli choćby z jednym słowem lub w kolejności zdania,
gracz jest ukarany i musi umieścić jeden element na swojej opasce.

Zdanie prezentujące Zazajenów:
Ja Marsjanin Zinzin z planety Zaza nr A; o<x> oczach, <y> uszach lub <z>nosach, wywołuję Marsjanina
Zinzin z planety Zaza nr B o <x> oczach, <Y> uszach lub <z> nosach!
Najmłodszy gracz zaczyna.
Ciągnie jedną kartę i kładzie ją do góry rysunkiem obok kupki kart.
Ta karta wskazuje element, który będzie używany do przedstawienia się (oko, nos lub ucho).

Przykład: gracz nr 2 zaczyna, ciągnie jedną kartę <uszy> i chce zawołać Marsjanina nr 4:
zdanie Zazajenów przedstawiające go musi wyglądać dokładnie w ten sposób:
„Ja, Marsjanin Zinzin z planety Zaza nr 2 z jednym uchem, wzywam Marsjanina Zinzin z planety Zaza nr 4 z trzema uszami”.

Każde słowo musi być wymówione w dobrej kolejności.
Ilość uszu jest różna u każdego Marsjanina.
Gracz nie może się pomylić licząc swoje uszy i te u wywoływanego przez siebie Marsjanina.
Jeżeli gracz nie popełni błędu, kolejka przechodzi na wywołanego Marsjanina.
Ciągnie więc z kupki kartę, która określa na nowo element według którego odbywać się będzie gra. I tak po kolei.

Jeżeli gracz się pomyli w kolejności wymawianych słów w zdaniu,
musi wziąć element wyznaczony przez wyciągniętą kartę i umieścić go na swojej opasce.
Przy kolejnej prezentacji te elementy musza być doliczane.

Przykład: Marsjanin nr 2 odwraca kartę z <okiem>.
Chce wezwać Marsjanina nr 4.
Zdanie przedstawiające Zazajenów musi wyglądać dokładnie tak:

„Ja, Marsjanin Zinzin z planety Zaza nr 2 o pięciu oczach (4 z karty identyfikacyjnej + 1 z opaski)
wzywam Marsjanina Zinzin z planety Zaza nr 4 o pięciu oczach (3 z karty + 2 z opaski).

Gra kończy się gdy jeden z graczy ma 5 elementów włożonych za opaskę.
Wygrywa ten gracz, który ma ich najmniej.

ZESTAW ZAWIERA:
- 4 plansze, 18 kart, 30 elementów do umieszczenia na 4 opaskach

WYMIARY OPAKOWANIA: 21,5 x 21,5 x 4 cm

WIEK: od 6 lat

Gra jest nowa, zapakowana w kartonik, zafoliowany.

Zabawki francuskiej firmy Djeco wyróżniają się wzornictwem, oryginalnością pomysłów i przepięknymi kolorami. W ofercie Djeco znajdują się przede wszystkim zabawki edukacyjne, puzzle, gry oraz zestawy kreatywne.

Zabawki - przyjaciółmi dzieci

Te niezwykłe przedmioty towarzyszą dziecku od pierwszych chwil życia. Wielu dorosłych z sentymentem wspomina ulubionego misia przytulankę, konika na biegunach czy rodzinne wieczory przy grach planszowych. Zabawki w życiu młodego człowieka odgrywają ogromną rolę. Są przyjaciółmi, którym powierzają swoje sekrety, uczą postaw społecznych, wspierają rozwój psychoruchowy. Ilość zabawek na sklepowych półkach wywołuje zawrót głowy, wybór właściwych bywa trudny.

Czym sugerować się przy kupnie zabawek?

Przede wszystkim zwrócić uwagę na producenta. Zabawki niewiadomego pochodzenia mogą okazać się niebezpieczne dla twojej pociechy. My proponujemy zabawki znanej nie tylko na europejskich rynkach firmy Djeco. Ten francuski producent zachwyca znakomicie zaprojektowanymi zabawkami, grami i zestawami kreatywnymi dla dzieci. Doskonała jakość, ciekawe wzornictwo i mnóstwo radości dla dziecka w każdym wieku, to tylko niektóre cechy jej produktów.

Kilka słów o firmie Djeco

Powstała w Paryżu w 1954 roku. Od 1989 jej właścicielką jest Veronigue Michel Doles. Firma Djeco od ponad 60 lat zajmuje się produkcją zabawek i gier dla dzieci i młodzieży. Wielokrotnie zdobywała nagrody za swoje produkty, które równie często gościły i goszczą na europejskich wystawach i targach. Firma Djeco współpracuje z ilustratorami dla dzieci i młodzieży, dzięki temu jej zabawki zawsze trafiają w gust młodego człowieka. Inspiracją dla produktów jest przyroda i otaczający świat. Producent pomyślał o dzieciach w każdym wieku. W swojej ofercie Djeco posiada zabawki sensoryczno – motoryczne dla niemowląt i małych dzieci, edukacyjne i kreatywne dla nieco starszych aż po puzzle i Djeco gry logiczne dla młodzieży.

Jak rozpoznać zabawki Djeco?

Nic trudnego. Trzeba tylko szukać logo zielonej jaszczurki – gekona. Jest to znak firmowy Djeco. Gekon to symbol siły, poszukiwania prawdy i dążenia do osiągnięcia założonych celów, kolor zielony symbolizuje związek z naturą. Cała prawda o firmie zamknięta w logo. Co można powiedzieć o zabawkach Djeco? Oryginalne, niepowtarzalne, piękne. Z punktu widzenia specjalistów - rozwijające, kreatywne i edukujące. Przekonaj się sam o ich zaletach, dokonując zakupów zabawek Djeco w naszym sklepie.

Produkty powiązane

RODZINNE

Ostatnio przeglądane

Producenci