Oszust. Gra karciana Pipolo Djeco - Sklep z zabawkami Edukatorek
Oszust. Gra karciana Pipolo Djeco - Sklep z zabawkami Edukatorek
Oszust. Gra karciana Pipolo Djeco - Sklep z zabawkami Edukatorek
Oszust. Gra karciana Pipolo Djeco - Sklep z zabawkami Edukatorek

PIPOLO gra karciana

DJ05108
Kup do 13, wyślemy dziś
45,90 zł
Brutto

Gra Oszust w całkowicie nowej odsłonie.
Celem gry jest pozbycie się w jak najszybszym czasie
kart z talii i nie dać się przyłapać na oszustwie.
Emocjonująca rozgrywka z Pipolo Djeco gwarantowana!

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

PIPOLO gra karciana

PIPOLO gra karciana

Gra Oszust w całkowicie nowej odsłonie.
Celem gry jest pozbycie się w jak najszybszym czasie
kart z talii i nie dać się przyłapać na oszustwie.
Emocjonująca rozgrywka z Pipolo Djeco gwarantowana!

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

 

IDEALNY POMYSŁ NA PREZENT!

Gra z pewnością będzie źródłem niekończącej się zabawy dla całej rodziny!

Zabawa rozwija pamięć, ćwiczy koncentrację i spostrzegawczość.

Liczba graczy: 2—4

Czas gry: 10 min.

ZESTAW ZAWIERA: 44 karty


Zasady karcianej gry oszust


Należy potasować karty i rozdać każdemu z graczy po 11 kart.
Pozostałe odkładamy na bok.
Pierwszy gracz wykłada kartę ze swojej talii obrazkiem do góry, a następnie głośno mówi kategorię, do jakiej należy karta.
Pozostali gracze po kolei wyciągają po jednej karcie z talii i kładą je (nie pokazując innym) na wyłożonej karcie.
Powtarzają przy tym nazwę żądanej przez pierwszego gracza kategorii.
Gracze mogą mówić prawdę lub blefować.

Kartę „Joker” można użyć do zmiany żądanej kategorii
(tutaj także można blefować) wykładając „Jokera” (lub kartę udającą „Jokera”)
należy powiedzieć nazwę kategorii, na jaką zmienia się żądanie.

Jeżeli z którychś graczy nie wierzy w szczerość innego uczestnika
może powiedzieć „Pipolo!” w trakcie, gdy ten wykłada swoją kartę.
Kartę „oskarżonego” należy wtedy odwrócić.

Jeżeli gracz rzeczywiście blefował, musi zebrać wszystkie karty ze środka i dołączyć do swojej talii.
Jeżeli gracz mówił prawdę, uczestnik, który krzyknął „Pipolo!” zbiera karty ze środka.
Gracz, który w poprzedniej rundzie zebrał talię ze środka rozpoczyna grę.
Gra kończy się, gdy jeden z graczy pozbędzie się wszystkich kart ze swojej talii.

WYMIARY OPAKOWANIA: 8,5 x 11,7 x 2,8 cm

WIEK: od 5 lat

Gra zapakowana w kolorowy, zafoliowany kartonik.

Sprawdź też inne gry karciane.

3070900051089
Brak recenzji

Brak metod dostawy dla tego produktu.

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:

Produkt dodany do listy życzeń