TRZY ŚWINKI gra zręcznościowa karciana
Gra zręcznościowa Trzy świnki to wspaniała zabawa dla dwóch
do sześciu osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych.
Zestaw zawiera 54 karty, wykonane z solidnego kartonu, z których
buduje się ściany (36 kart) i dachy (18 kart) domków dla świnek
- zgodnie z rysunkami na kartach - ze słomy, drewna lub cegły.
Gra ta ćwiczy zręczność i umiejętność przewidywania, pomimo zwrotów akcji.
Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie.
To wspaniała rozrywka dla całej rodziny.
CEL GRY
Celem gry jest wybudowanie trzech domków dla świnek, ze słomy, drewna i cegły,
zanim pojawi się wilk, który je zdmuchnie.
Gracz, który zrobi to jako pierwszy – wygrywa.
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Karty należy ułożyć w 9 stosów:
- 3 stosy kart na dach: po jednym stosie kart na dachy: ze słomy, z drewna i z cegły oraz
- 6 stosów kart na ściany: po dwa równe stosy kart na ściany: słomiane, drewniane i ceglane.
- 3 drewniane kostki należy umieścić na stole.
ZASADY GRY
Przebieg gry wyznaczają rzuty 3 drewnianymi kostkami.
Gracze mają za zadanie zbudować trzy domki, każdy z innego materiału,
wykazując się sprytem i unikając wilka, który może im te domki zdmuchnąć.
Czasami jednak sami się w wilka wcielają, próbując zdmuchnąć domki przeciwników.
Wygrywa gracz, który jako pierwszy ukończy budowę wszystkich trzech domków.
Aby zbudować dom, potrzebne są dwie karty na ściany i jedna karta na dach,
Grę rozpoczyna najmłodszy gracz. Każdy gracz rzuca 3 kostkami na raz.
W swojej kolejce można to zrobić tylko raz, a następnie trzeba wziąć karty,
zgodnie z tym, co wypadło na kostkach.
Jak dmuchać na domki:
Wilk nie ma dość sił w płucach, by zdmuchiwać domy z cegieł! Gracze mogą,
więc dmuchać tylko na słomiane lub drewniane domy przeciwników,
niezależnie jednak od tego, czy są one ukończone, czy w trakcie budowy.
Wilk może się poruszać i ustawić w dowolnej odległości od domku, który chce zdmuchnąć.
Wilka ma tylko jedną szansę na zdmuchnięcie domku = jedno dmuchnięcie.
Jeśli wilkowi nie uda się zdmuchnąć domku za pierwszym razem, nie może próbować ponownie.
Wilk odnosi sukces, kiedy karta lub karty domku się przewrócą.
Karty, które upadły, wracają wówczas na odpowiednie stosy.
Jeśli karty się poruszą, ale nadal będą stały, świnka ma prawo je zachować.
materiał: drewno, karton
design: Francja
waga produktu: 0,23 kg
bezpieczeństwo i jakość: EN71-1; EN71-2, EN71-3; REACH
LICZBA GRACZY: 2-6
CZAS ROZGRYWKI: 15 minut
ZESTAW ZAWIERA: 54 karty + 3 kostki
WYMIARY OPAKOWANIA: 10 x 3,5 x 12,5 cm
WYMIARY KARTY: 10 x 7,5 cm
WIEK: od 3 lat
Gra jest nowa, została zaprojektowana we Francji.
Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.
Brak metod dostawy dla tego produktu.