GORILLA gra karciana
Gra karciana dla dzieci lubiących zwierzątka.
Celem gry jest, jak najszybsze pozbycie się swoich kart.
Zabawa nie jest taka łatwa-na graczy czyhają karty pułapki.
Świetna, rodzinna gra dla każdego.
ZESTAW ZAWIERA:
- 47 kart (40 kart „zwierzęta”, 1 karta joker, 6 kart „goryle”)
- instrukcję w języku polskim na opakowaniu
Zasady gry
Najmłodszy gracz kładzie kartę „animal” (zwierzę) na środku stołu (np. Tigre-tygrys + Bus Rouge-Czerwony bus).
Następnie kolejny gracz kładzie kartę „animal” tego samego koloru (np. crocodile-krokodyl + Bus Rouge-Czerwony bus)
lub kartę z tym samym zwierzęciem z busem innego koloru (np. Tigre + Niebieski Bus).
Jeżeli gracz nie ma możliwości to pobiera kartę z kupki i kolejka przechodzi na kolejnego gracza.
Gra jest kontynuowana wg tych samych zasad.
Specjalne karty
1 karta Jokera: Tę kartę kładziemy obojętne w którym momencie, gdy gracz nie ma właściwej karty.
Kolejny gracz kładzie kartę „animal” o kolorze wybranego przez siebie busu lub kartę „gorille”.
4 karty „éléphant”- słoń: karta zmieniająca kierunek gry
(gdy gracz „B” kładzie tę kartę, wtedy kolejka przechodzi na gracza „A”).
4 karty „singe”- małpka: kolejny gracz przeskakuje kolejkę(gdy gracz „A” kładzie tę kartę,
gracz „B” nie może grać; kolejka przechodzi na gracza „C”).
4 karty „panthère”- pantera: wszyscy pozostali gracze dobierają po 1 karcie.
4 karty gorille + 1 bus: te karty kładziemy na karcie „animal”
- zwierzę w kolorze odpowiadającemu kolorowi busu lub na karcie Jokera
(np. kartę „gorille + żółty bus możemy połóżyć na karcie Zebra + Żółty bus).
Jak tylko jest rzucona ta karta pozostali gracze muszą uderzyć kartę z gorylem.
Ostatni gracz, który to zrobi musi za karę pobrać 3 karty z kupki
i rozpoczyna z wybrana przez siebie kartą zwierzęcia (nie może grać kartą z gorylem, ani z Jokerem).
2 karty goryle + 4 busy: te karty kładziemy na obojętnie jakiej karcie „zwierzęta” lub na karcie Joker.
Stosujemy tą samą zasadę co do karty „goryl” + 1 bus.
Gdy nie ma już kupki, mieszamy wszystkie karty ze stosu i odwracamy tworząc nową kupkę.
Gdy gracz ma ostatnią kartę w ręku to musi powiedzieć „Goryl” inaczej pobiera dodatkową kartę.
WYMIARY OPAKOWANIA: 11,5 x 8,5 x 2,7 cm
WIEK: od 5 lat
Gra jest nowa, zapakowana w kartonik.
Brak metod dostawy dla tego produktu.
Zobacz także