- Home
-
Kategorie
-
Według wieku
WEDŁUG WIEKU
- Zabawki dla noworodków
- Zabawki od 3 miesiąca
- Zabawki od 4 miesiąca
- Zabawki od 5 miesiąca
- Zabawki od 6 miesiąca
- Zabawki od 8 miesiąca
- Zabawki od 9 miesiąca
- Zabawki od 10 miesiąca
- Zabawki dla rocznego dziecka
- Zabawki od 18 miesiąca
- Zabawki od 2 lat
- Zabawki od 3 lat
- Zabawki od 4 lat
- Zabawki od 5 lat
- Zabawki od 6 lat
- Wyprawka dla noworodka
-
Dziecięce pasje
DZIECIĘCE PASJE
- KSIĘŻNICZKI ZABAWKI
- LALKI I AKCESORIA
- BALET ZABAWKI
- ROBÓTKI RĘCZNE DLA DZIECI
- PROJEKTOWANIE MODY GRY I ZABAWKI
- PIRACI ZABAWKI
- RYCERZE ZABAWKI
- ROBOTY ZABAWKI
- DINOZAURY ZABAWKI
- STRAŻ POŻARNA ZABAWKI
- POLICJA ZABAWKI
- KOLEJKA DO ZABAWY DLA DZIECI
- ZESTAW MAJSTERKOWICZA DLA DZIECI
- ZABAWKOWA KUCHNIA I SKLEP
- KONIE ZABAWKI
- Tradycyjne zabawki
-
Zabawki edukacyjne
ZABAWKI EDUKACYJNE
- NAUKA CZYTANIA I PISANIA
- NAUKA LICZENIA
- NAUKA KSZTAŁTÓW I KOLORÓW
- NAUKA SZNUROWANIA, NAWLEKANIA I UBIERANIA
- ZABAWKI I ĆWICZENIA DO MOTORYKI MAŁEJ
- POMOCE I ZABAWKI LOGOPEDYCZNE
- ROZWÓJ PAMIĘCI I LOGICZNEGO MYŚLENIA
- DREWNIANE ZABAWKI DO KROJENIA
- ZABAWKI DO ODGRYWANIA RÓL
- ZABAWKI DO ROZWIJANIA WYOBRAŹNI
- AKCESORIA I ZABAWKI DO NAUKI CHODZENIA
- DOSKONALENIE CIERPLIWOŚCI I PRECYZJI
- MAŁA KRAWCOWA - nauka szycia, wyplatania
- ZESTAWY NAUKOWE DO EKSPERYMENTÓW
- NAUKA GODZIN DLA DZIECI
- Puzzle i układanki
- Gry
- Artykuły plastyczne
- Muzyka i instrumenty
- Książki, książeczki
- Drobne upominki
-
Według wieku
- Nowości
- Promocje
- Kontakt
HERO TOWN gra karciana pamięciowa
Miasto zostało zablokowane przez czarne charaktery.
Wezwijmy szybko na pomoc Superbohaterów!
Zanim to nastąpi należy odnaleźć ich akcesoria.
Gra pamięciowa, w której najważniejsza jest współpraca,
Celem zabawy jest pokonanie Super-Niedobrych zanim zburzą wieżowiec.
Zapytaj o produkt
HERO TOWN gra karciana pamięciowa
Miasto zostało zablokowane przez czarne charaktery.
Wezwijmy szybko na pomoc Superbohaterów!
Zanim to nastąpi należy odnaleźć ich akcesoria.
Gra pamięciowa, w której najważniejsza jest współpraca,
Celem zabawy jest pokonanie Super-Niedobrych zanim zburzą wieżowiec.
Zabawa ćwiczy pamięć oraz umiejętność pracy w grupie.
Przygotowanie gry
Odtworzyć puzzle wieżowiec widoczną stroną i „w dobrym stanie” w jednym kącie stołu.
Rozłożyć na środku stołu, widoczną stroną 6 kart Super-Bohaterów.
Potasować karty Super-Niedobrych i położyć je odwrócone w stosiku, obok kart Super-Bohaterów.
Zasada gry
Gracze razem stawiają czoła Super- Niedobrym.
Ci boją się 1 lub 2 Super- Bohaterów. Gracze wzywają Super- Bohaterów, żeby pokonać Super-Niedobrych.
W tym celu muszą odnaleźć właściwe akcesoria potrzebne Super-Bohaterom, które są ukryte w odwróconych kartach.
Koniec gry
Gra się kończy po 6 kolejkach, gdy wszyscy Super-Niedobrzy zostali odkryci.
Gdy wieżowiec nie jest całkowicie w ogniu, Brawo, wszyscy gracze wygrali!
Atak Super- Niedobrych został odparty i Liga Super-Bohaterów będzie mogła obronić miasto.
Jednakże, jeśli w trakcie gry, wieżowiec jest całkowicie w ogniu lub
gdy na koniec którejś kolejki zostaje trzech Super-Niedobrych, gra jest przegrana.
Atak Super-Niedobrych okazał się za mocny i trzeba ewakuować miasto!
Autor: Vincent Bonnard
Ilość graczy: 2-4
Czas trwania: 15 minut
ZESTAW ZAWIERA:
- 24 karty "akcesoria", 12 kart Super-Niedobrych
- 6 kart Super-Bohaterów i 6 kart "wieżowce"
WYMIARY OPAKOWANIA: 8,5 x 11,7 x 2,8 cm
WIEK: od 6 lat
Gra jest nowa, zapakowana w kartonik.
Brak metod dostawy dla tego produktu.
Zobacz także