- Home
-
Kategorie
-
Według wieku
WEDŁUG WIEKU
- Zabawki dla noworodków
- Zabawki od 3 miesiąca
- Zabawki od 4 miesiąca
- Zabawki od 5 miesiąca
- Zabawki od 6 miesiąca
- Zabawki od 8 miesiąca
- Zabawki od 9 miesiąca
- Zabawki od 10 miesiąca
- Zabawki dla rocznego dziecka
- Zabawki od 18 miesiąca
- Zabawki od 2 lat
- Zabawki od 3 lat
- Zabawki od 4 lat
- Zabawki od 5 lat
- Zabawki od 6 lat
- Wyprawka dla noworodka
-
Dziecięce pasje
DZIECIĘCE PASJE
- KSIĘŻNICZKI ZABAWKI
- LALKI I AKCESORIA
- BALET ZABAWKI
- ROBÓTKI RĘCZNE DLA DZIECI
- PROJEKTOWANIE MODY GRY I ZABAWKI
- PIRACI ZABAWKI
- RYCERZE ZABAWKI
- ROBOTY ZABAWKI
- DINOZAURY ZABAWKI
- STRAŻ POŻARNA ZABAWKI
- POLICJA ZABAWKI
- KOLEJKA DO ZABAWY DLA DZIECI
- ZESTAW MAJSTERKOWICZA DLA DZIECI
- ZABAWKOWA KUCHNIA I SKLEP
- KONIE ZABAWKI
- Tradycyjne zabawki
-
Zabawki edukacyjne
ZABAWKI EDUKACYJNE
- NAUKA CZYTANIA I PISANIA
- NAUKA LICZENIA
- NAUKA KSZTAŁTÓW I KOLORÓW
- NAUKA SZNUROWANIA, NAWLEKANIA I UBIERANIA
- ZABAWKI I ĆWICZENIA DO MOTORYKI MAŁEJ
- POMOCE I ZABAWKI LOGOPEDYCZNE
- ROZWÓJ PAMIĘCI I LOGICZNEGO MYŚLENIA
- DREWNIANE ZABAWKI DO KROJENIA
- ZABAWKI DO ODGRYWANIA RÓL
- ZABAWKI DO ROZWIJANIA WYOBRAŹNI
- AKCESORIA I ZABAWKI DO NAUKI CHODZENIA
- DOSKONALENIE CIERPLIWOŚCI I PRECYZJI
- MAŁA KRAWCOWA - nauka szycia, wyplatania
- ZESTAWY NAUKOWE DO EKSPERYMENTÓW
- NAUKA GODZIN DLA DZIECI
- Puzzle i układanki
- Gry
- Artykuły plastyczne
- Muzyka i instrumenty
- Książki, książeczki
- Drobne upominki
-
Według wieku
- Nowości
- Promocje
- Kontakt
GOLDEN TRAIN gra karciana pamięciowa
Na Dzikim Zachodzie trwa walka o tytuł najlepszego przewoźnika na kolei.
Zwycięzcą zostaje gracz, który właściwie zapamięta, gdzie znajduje się
złoto przeciwników i zaatakuje odpowiednie wagony przeciwników.
Zapytaj o produkt
GOLDEN TRAIN gra karciana pamięciowa
Na Dzikim Zachodzie trwa walka o tytuł najlepszego przewoźnika na kolei.
Zwycięzcą zostaje gracz, który właściwie zapamięta, gdzie znajduje się
złoto przeciwników i zaatakuje odpowiednie wagony przeciwników.
Wszyscy uczestnicy kolejowych przepychanek muszą uważać, aby nie dać się złapać szeryfom.
Realnym zagrożeniem są dynamity, których przeciwnicy nie zawahają się używać.
Ta emocjonująca gra karciana ćwiczy pamięć i umiejętności strategiczne.
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 15 min
ZESTAW ZAWIERA:
- 58 kart
WYMIARY OPAKOWANIA: 15,6 x 11,7 x 2,8 cm
WIEK: od 6 lat
Gra jest nowa, zapakowana w kartonik.
Instrukcja do gry w języku polskim - PDF.
Brak metod dostawy dla tego produktu.
Zobacz także