- Home
-
Kategorie
-
Według wieku
WEDŁUG WIEKU
- Zabawki dla noworodków
- Zabawki od 3 miesiąca
- Zabawki od 4 miesiąca
- Zabawki od 5 miesiąca
- Zabawki od 6 miesiąca
- Zabawki od 8 miesiąca
- Zabawki od 9 miesiąca
- Zabawki od 10 miesiąca
- Zabawki dla rocznego dziecka
- Zabawki od 18 miesiąca
- Zabawki od 2 lat
- Zabawki od 3 lat
- Zabawki od 4 lat
- Zabawki od 5 lat
- Zabawki od 6 lat
- Wyprawka dla noworodka
-
Dziecięce pasje
DZIECIĘCE PASJE
- KSIĘŻNICZKI ZABAWKI
- LALKI I AKCESORIA
- BALET ZABAWKI
- ROBÓTKI RĘCZNE DLA DZIECI
- PROJEKTOWANIE MODY GRY I ZABAWKI
- PIRACI ZABAWKI
- RYCERZE ZABAWKI
- ROBOTY ZABAWKI
- DINOZAURY ZABAWKI
- STRAŻ POŻARNA ZABAWKI
- POLICJA ZABAWKI
- KOLEJKA DO ZABAWY DLA DZIECI
- ZESTAW MAJSTERKOWICZA DLA DZIECI
- ZABAWKOWA KUCHNIA I SKLEP
- KONIE ZABAWKI
- Tradycyjne zabawki
-
Zabawki edukacyjne
ZABAWKI EDUKACYJNE
- NAUKA CZYTANIA I PISANIA
- NAUKA LICZENIA
- NAUKA KSZTAŁTÓW I KOLORÓW
- NAUKA SZNUROWANIA, NAWLEKANIA I UBIERANIA
- ZABAWKI I ĆWICZENIA DO MOTORYKI MAŁEJ
- POMOCE I ZABAWKI LOGOPEDYCZNE
- ROZWÓJ PAMIĘCI I LOGICZNEGO MYŚLENIA
- DREWNIANE ZABAWKI DO KROJENIA
- ZABAWKI DO ODGRYWANIA RÓL
- ZABAWKI DO ROZWIJANIA WYOBRAŹNI
- AKCESORIA I ZABAWKI DO NAUKI CHODZENIA
- DOSKONALENIE CIERPLIWOŚCI I PRECYZJI
- MAŁA KRAWCOWA - nauka szycia, wyplatania
- ZESTAWY NAUKOWE DO EKSPERYMENTÓW
- NAUKA GODZIN DLA DZIECI
- Puzzle i układanki
- Gry
- Artykuły plastyczne
- Muzyka i instrumenty
- Książki, książeczki
- Drobne upominki
-
Według wieku
- Nowości
- Promocje
- Kontakt
POTWORKI gra karciana obserwacyjna
Co mają ze sobą wspólnego wszystkie potwory?
Aby znaleźć podobieństwa w grupie wesołych potworów,
potrzebna jest dobra pamięć i zmysł obserwacji.
Karty są dwustronne, co sprawia, że trudniej jest
zapamiętać obrazki, a jednocześnie uatrakcyjnia rozgrywkę.
Zapytaj o produkt
POTWORKI gra karciana obserwacyjna
Co mają ze sobą wspólnego wszystkie potwory?
Aby znaleźć podobieństwa w grupie wesołych potworów,
potrzebna jest dobra pamięć i zmysł obserwacji.
Karty są dwustronne, co sprawia, że trudniej jest
zapamiętać obrazki, a jednocześnie uatrakcyjnia rozgrywkę.
Produkt z papieru i tektury z certyfikatem FSC®.
Gra rozwija zmysł wzroku, obserwacji i spostrzegawczość.
Na czym polega gra?
Potworki poziomu 1 posiadają 4 cechy, a każda z nich występuje w 4 wariantach.
Oczy: niebieskie, czerwone, zielone i różowe.
Usta: czerwone, żółte, zielone i niebieskie.
Ramiona: różowe, niebieskie, żółte i zielone.
Stopy: niebieskie, żółte, czerwone i różowe.
Potworki poziomu 2 posiadają 2 dodatkowe cechy, które występują w 4 wariantach.
Rogi: białe, żółte, zielone i niebieskie.
Detale: blizna, tatuaż, wąsy, plamki.
Karty "potworki" posiadają różne potworki z każdej strony.
Celem każdej rundy jest znalezienie cechy wspólnej dla 5 potworów.
Przygotowanie gry:
Gracze wybierają poziom gry i biorą odpowiednie karty potworów i wyzwań.
Wszystkie karty „potworów” są odkładane na jedną stronę,
a karty wyzwań są umieszczane na stosie obok nich.
Jak grać:
Gra składa się z kilku rund. Wybierzcie pierwszego rozgrywającego, a następnie kontynuujcie grę zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Rozgrywający bierze kartę wyzwania, która podpowiada które potworki będą brane pod uwagę w tej rundzie.
Następnie weźcie 5 odpowiednich kart potworków (patrzcie na numerki) i połóżcie je na środku stołu.
Gracz rozgrywający deklaruje cechę znajdującą się na jednym lub więcej z 5 potworków
widocznych na stole (np. różowe ramiona) i odwraca kartę pokazującą potworka, który nie posiada tej cechy (np. potwór nr 16).
- Jeśli nowy odkryty potwór posiada zadeklarowaną cechę (różowe ramiona), gracz może kontynuować rundę
i odwrócić innego potworka, który tej cechy nie posiada (np. potwór nr 7).
- Jeśli odkryty potwór nie posiada zadeklarowanej cechy (różowe ramiona),
kolejka gracza kończy się i przechodzi na na następną osobę.
Następny gracz deklaruje nową cechę znajdującą się na jednym lub więcej z 5 potworków (np. żółte stopy),
odwraca kartę potworka, który tej cechy nie posiada itd.
Gracz rozgrywający może kontynuować swoją rundę tak
aż na odkrywanym potworze znajduje się zadeklarowana wcześniej cecha.
Jeśli 5 widocznych potworków posiada zadeklarowaną cechę (np. 5 widocznych potworków ma żółte stopy),
runda kończy się, a gracz zdobywa kartę wyzwań i kładzie ją przed sobą.
Zaczyna się nowa runda. Gracz, który wygrał poprzednią rundę, staje się graczem rozgrywającym i wyciąga kolejną kartę wyzwań.
Gra toczy się tak jak wcześniej.
Wyjątkowy przypadek: jeśli wszystkie 5 widocznych potworków ma cechę wspólną, ale nie jest to cecha
zadeklarowana przez gracza rozgrywającego, pierwszy z graczy, który zadeklaruje tę cechę wygrywa rundę.
Koniec gry: Jak tylko któryś z graczy zdobędzie 3 karty wyzwań, gra kończy się.
Autor gry: Erwan Morin
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 15 min
ZESTAW ZAWIERA:
- 24 małe karty „potworów” (2 poziomy), 80 dużych kart wyzwań (poziom 1 i 2)
WYMIARY OPAKOWANIA: 15,6 x 11,7 x 2,8 cm
WIEK: od 6 lat
Gra jest nowa, zapakowana w kartonik.
Instrukcja do gry w języku polskim - PDF.
Brak metod dostawy dla tego produktu.
Zobacz także