- Home
-
Kategorie
-
Według wieku
WEDŁUG WIEKU
- Zabawki dla noworodków
- Zabawki od 3 miesiąca
- Zabawki od 4 miesiąca
- Zabawki od 5 miesiąca
- Zabawki od 6 miesiąca
- Zabawki od 8 miesiąca
- Zabawki od 9 miesiąca
- Zabawki od 10 miesiąca
- Zabawki dla rocznego dziecka
- Zabawki od 18 miesiąca
- Zabawki od 2 lat
- Zabawki od 3 lat
- Zabawki od 4 lat
- Zabawki od 5 lat
- Zabawki od 6 lat
- Wyprawka dla noworodka
-
Dziecięce pasje
DZIECIĘCE PASJE
- KSIĘŻNICZKI ZABAWKI
- LALKI I AKCESORIA
- BALET ZABAWKI
- ROBÓTKI RĘCZNE DLA DZIECI
- PROJEKTOWANIE MODY GRY I ZABAWKI
- PIRACI ZABAWKI
- RYCERZE ZABAWKI
- ROBOTY ZABAWKI
- DINOZAURY ZABAWKI
- STRAŻ POŻARNA ZABAWKI
- POLICJA ZABAWKI
- KOLEJKA DO ZABAWY DLA DZIECI
- ZESTAW MAJSTERKOWICZA DLA DZIECI
- ZABAWKOWA KUCHNIA I SKLEP
- KONIE ZABAWKI
- Tradycyjne zabawki
-
Zabawki edukacyjne
ZABAWKI EDUKACYJNE
- NAUKA CZYTANIA I PISANIA
- NAUKA LICZENIA
- NAUKA KSZTAŁTÓW I KOLORÓW
- NAUKA SZNUROWANIA, NAWLEKANIA I UBIERANIA
- ZABAWKI I ĆWICZENIA DO MOTORYKI MAŁEJ
- POMOCE I ZABAWKI LOGOPEDYCZNE
- ROZWÓJ PAMIĘCI I LOGICZNEGO MYŚLENIA
- DREWNIANE ZABAWKI DO KROJENIA
- ZABAWKI DO ODGRYWANIA RÓL
- ZABAWKI DO ROZWIJANIA WYOBRAŹNI
- AKCESORIA I ZABAWKI DO NAUKI CHODZENIA
- DOSKONALENIE CIERPLIWOŚCI I PRECYZJI
- MAŁA KRAWCOWA - nauka szycia, wyplatania
- ZESTAWY NAUKOWE DO EKSPERYMENTÓW
- NAUKA GODZIN DLA DZIECI
- Puzzle i układanki
- Gry
- Artykuły plastyczne
- Muzyka i instrumenty
- Książki, książeczki
- Drobne upominki
-
Według wieku
- Nowości
- Promocje
- Kontakt
ROBOTY gra karciana pamięciowa
Gra karciana, pamięciowa polegająca na ułożeniu "Dobrego robota"
zanim zostanie ułożony "Zły robot".
Należy dopasować do karty z głową robota resztę jego części
na podstawie kart wyzwań. Świetna zabawa i wyzwanie dla całej rodziny.
Zapytaj o produkt
ROBOTY gra karciana pamięciowa
Gra karciana, pamięciowa polegająca na ułożeniu "Dobrego robota"
zanim zostanie ułożony "Zły robot".
Należy dopasować do karty z głową robota resztę jego części
na podstawie kart wyzwań. Świetna zabawa i wyzwanie dla całej rodziny.
Gra ćwiczy pamięć, umiejętność współpracy oraz koncentrację.
Liczba graczy: 1-5
Cel gry:
Użyj pamięci kolektywnej, aby zbudować "Dobrego Robota" przed"Złym Robotem".
Przygotowanie do gry:
Potasuj karty z częściami robota i rozłóż je odkryte na środku stołu, w kwadracie 4x4.
Połóż obok siebie odkryte 2 głowy "Dobrego Robota" i "Złego Robota".
Potasuj karty wyzwań i ułóż je zakryte na kupce obok.
Zapamiętaj położenie części robota (kolor i rodzaj części), odmierz 10 sekund i odwróć je obrazkami do dołu.
Uwaga:
Gracze nie mogą się naradzać podczas zapamiętywania kart.
Wszyscy gracze muszą spróbować wszystkie 16 kart.
Rozgrywka:
W każdej rundzie jeden z graczy losuje kartę wyzwania i kładzie ją odkrytą na środku stołu.
Ta karta pokazuje całego robota złożonego z 4 części: głowy, pary ramion, ciała i pary nóg.
Wszyscy gracze współpracują, próbując znaleźć karty z częściami robota potrzebnymi do
zbudowania identycznego robota do tego na karcie wyzwania.
Gdy gracze zgodzą się ze sobą, gracz który wyciągnął kartę wyzwania, odkrywa 4 karty części robota.
- Jeśli odkryte karty tworzą identycznego robota, co na karcie wyzwania, wygraliście!
Użyjcie obrazka z tyłu karty wyzwania, aby zbudować "Dobrego Robota".
Karty z częściami robota odłóżcie zakryte w to samo miejsce i rozpocznijcie nową rundę.
Kolejny gracz odkrywa kartę wyzwania.
Budowanie "Dobrego" i "Złego" Robota: Ciała "Dobrego" i "Złego" Robota składają się z głowy i 4 kart wyzwań.
ZESTAW ZAWIERA:
- 34 karty: 16 kart wyzwań, 16 kart z częściami robota (głowa, ciało, ramiona, nogi; w różnych kolorach),
1 kartę głowa "Dobry Robot", 1 kartę głowa "Zły Robot".
WYMIARY OPAKOWANIA: 8,5 x 11,8 x 2,7 cm
WIEK: od 5 lat
Gra jest nowa, zapakowana w kartonik.
Brak metod dostawy dla tego produktu.
Zobacz także